Monday, February 22, 2016

MAJLIS PERPISAHAN PUAN FARIDAH BINTI SULAIMAN.

Tarikh : 21 Februari 2016
Masa 1.00 tengahari -2.00 petang
Tempat : Dewan Bestari SK Losong

Satu majlis perpisahan telah di adakan bagi meraikan pertukaran PUAN FARIDAH BINTI SULAIMAN ke SK DURIAN MAS 2, DUNGUN. Ini adalah bertujuan untuk memberi peluang kepada semua murid-murid dan juga warga SK Losong bersalam buat kali terakhir bersama Puan Faridah Binti Sulaiman. Walaupun tempoh masa agak pendek namun persahabatan yang terjalin selama 3 tahun tetap erat.







Majlis dimulakan dengan ucapan ringkas daripada Puan Guru Besar , Puan Norhazlen yang menyampaikan ucapan terima kasih dan penghargaan di atas khidmat Puan Faridah Binti Sulaiman yang telah berkhidmat di SK Losong selama 3 tahun ini.





Majlis diteruskan dengan ucapan perpisahan daripada Puan Faridah binti Sulaiman. Ketika ini, suasana agak pilu dan sedih dengan ucapannya. Beliau juga turut menasihatkan kepada semua murid-murid SK Losong supaya belajar bersungguh-sungguh demi mencapai kejayaan di masa hadapan. Beliau juga berharap supaya murid-murid akan sentiasa mendengar nasihat daripada guru-guru.






Majlis kemudiannya diteruskan dengan penyampaian cenderamata daipada pihak sekolah kepada Puan Faridah binti Sulaiman.







Majlis diteruskan dengan acara bersalaman di antara Puan Faridah binti Sulaiman dengan semua murid-murid dan juga guru-guru SK Losong.




SELAMAT BERTUGAS DI TEMPAT BARU buat PUAN FARIDAH BINTI SULAIMAN.

No comments: