Monday, May 17, 2010

Sambutan Hari Guru 2010

Sambutan Hari Guru Peringkat SK Losong telah diadakan pada 16 Mei 2010 bertemakan 'Guru Pembina Negara Bangsa'. Acara sambutan telah diadakan di Dewan Bestari SK Losong dengan bacaan perutusan selamat hari guru daripada Ketua Pengarah Pelajaran dan juga perutusan Menteri Pelajaran Malaysia. Lafaz Ikrar Hari Guru dan nyanyian lagu Guru Malaysia dan lagu tema "Guru Pembina Negara Bangsa" juga diadakan dalam majlis tersebut.

Acara Dewan

Ikrar Hari Guru

Panas....

Majlis yang dihadiri oleh semua guru SK Losong turut dihadiri oleh NYDP PIBG SK Losong mewakili YDP PIBG. Turut dijemput dalam majlis sambutan tersebut ialah guru-guru kelas agama petang.

'Lari Kaki Tiga'

'Basikal Lambat'

Setelah berakhir acara di Dewan Bestari, majlis diteruskan dengan acara padang yang menyaksikan semua guru mengambil bahagian dalam acara sukaneka. Di antara acara yang dipertandingkan ialah Lari Kaki Tiga, Basikal Lambat, Bowling Nyior dan beberapa acara lagi.

'Bowling Nyior'

Majlis sambutan pada hari tersebut diteruskan dengan acara persembahan guru-guru dan murid di Dewan Bestari dan acara berakhir dengan majlis penyampaian hadiah pada jam 12.30 tengah hari.

Lagi Gambar di Facebook Skl K. Trg

No comments: