Sunday, May 30, 2010

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE-21

Ibu bapa yang hadir

Mesyuarat Agung PIBG SK Losong telah diadakan pada hari Sabtu 22 Mei 2010 di Dewan Bestari. Mesyuarat yang bermula jam 8.30 pagi dihadiri oleh ibu bapa murid telah dirasmikan oleh Ybhg Dato’ Wan Ahmad Farid bin Dato’ Wan Salleh ( Pegawai Pembangunan Parlimen Kuala Terengganu ).


AJK PIBG


Dalam mesyuarat kali ini jawatankuasa yang lama masih lagi dikekalkan dan ditambah dengan Ahli Jawatankuasa yang baru iaitu Encik Mohd Hilmi Mohd Noor, Encik Mohd Jamean Ibrahim dan Engku Ariff Raja Ali. Manakala, Pemeriksaan Kira-kira 1 ialah Encik Abdul Rashid Yusof.


Ketibaan Dato' Wan Farid


Dalam majlis tersebut juga pihak sekolah telah menyampaikan hadiah dan sijil penghargaan kepada salah seorang bapa murid iaitu En. Azlan Khairun b Osman yang telah menyumbangkan 150 naskhah Al-Quran kepada SK Losong. Mesyuarat Agung PIBG Kali ke-21 berakhir dengan acara cabutan bertuah. Sebanyak 40 hadiah telah disediakan oleh pihak penganjur. Tahniah kepada AJK yang baru dilantik, semoga semua ajk PIBG dapat berganding bahu bersama dalam memastikan kecemerlangan anak-anak didik SK Losong. Lagi gambar dalam Facebook Skl K. Trg


Cenderamata kepada En. Azlan Khairun...

No comments: