Thursday, February 18, 2010

Salam Terakhir

Amanat terakhir...

Cenderamata tanda kenangan

Selamat berpisah...

Jangan lupa kami di sini...

Tambah tisu... sedih ni...

Wajah-wajah sayu

SK LOSONG 18 Februari, satu majlis perpisahan Guru Besar SK Losong, Pn. Norlela bt Yusoff telah diadakan di Dewan Bestari pada jam 12.00 tengah hari. Pn. Norlela akan meneruskan tugas yang sama di sekolah baru iaitu SK Seri Nilam, Kuala Terengganu. Majlis tersebut diselubungi suasana sedih dan pilu untuk melepaskan guru besar yang berkhidmat selama 5 tahun di SK Losong. Sebelum ke SK Losong, Pn. Norlela pernah berkhidmat di SK Pasir Panjang Kuala Terengganu dan SK Penarik, Setiu.

Majlis dimulakan dengan penyampaian amanat terakhir daripada Guru Besar kepada semua guru dan murid-murid SK Losong. Dalam ucapan tersebut, beliau berharap SK Losong akan terus mencapai kejayaan yang gemilang dalam bidang akademik dan kokurikulum. Beliau juga berbangga kerana SK Losong mencapai kedudukan terbaik dalam UPSR pada tahun 2009.

Majlis diakhiri dengan acara penyampaian cenderamata dari setiap kelas dan semua murid dan guru mengambil kesempatan terakhir untuk bersalaman dengan beliau. Salam perpisahan...



No comments: